[Tajfutas] 3Sz34 október 12. - Kissvábhegy

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Okt. 12., Sze, 08:58:42 CEST

Szia Ádám!

Ha egyszerűbben megtudhatnám legalább a rajtolási tól-ig időpontokat, akkor
elmennék.

Rákattintottam az általad megadott linkre. Egyelőre nesze semmi, fogd meg
jól! Bejött a verseny adatlapja, amelyben aztán egy újabb linkre kell
kattintani érdemleges információ céljából. Rákattintok arra is, mire a
következő szöveget olvashatom a képernyő alján:

"Mit szeretne tenni a(z)  ...

Mentés - Mentés másként - Mégse"

Itt elfogyott a türelmem. Miért kell egy 3sz versenyről szóló értesítés
elérését így elbonyolítani?

Persze értesítő nélkül is nagy valószínűséggel ki lehet találni, hogy
mikor, és az Álom utcai helyszín bent van a levél szövegében. Talán
elmegyek az értesítő teljes szövegének az ismerete nélkül is.

Üdv:
Kéri Gerzson