[Tajfutas] oneb oevb bor kóstolás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Okt. 11., K, 22:43:51 CEST

A követelés nem szokásom. Ezért csak alázatosan javasoltam.

Mellesleg Erdős Pál minden alkoholos italra a méreg szót mondta a
szóhasználatában. Ezzel ugyan nem értek egyet, mivel szerintem kisebb
mennyiségben lehet orvosság. Node programba iktatni a borivászatot egy
sportág országos bajnoksága kapcsán? Nem hiszem, hogy ez jó ötlet volt.

Üdv:
Gerzson