[Tajfutas] Október 30.

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Okt. 11., K, 15:20:51 CEST

Feri!

Tévedtem, ezek szerint ez teljesen mindennapos dolog.
Az a része, hogy futsz egy órát, és “ugyanakkor” hagyod abba, amikor elkezdted, meg főleg.
Legalább évente egyszer van rá lehetősége az embernek.

Tényleg nem vagyunk egyformák, szerintem ez egy nagyon jópofa ötlet, még ha én emiatt nem is kelnék fel akkora örömmel mozogni,
az éjszaka közepén. Figyelemfelkeltésnek viszont mindenképpen jó volt a Te leveled is.

Amúgy a 24 órás váltót én is szeretem, indultam már kettőn, rendeztem már hármat, és nem mondanám, hogy nem volt extrém.
Éjszakai OB-n is indultam már, épp Veled futottam végig a nagy részét, és volt szerencsém egyet rendezni is, azokra se mondanám,
hogy nem volt extrém, aki ott volt résztvevőként, vagy rendezőként az azt hiszem tudja mire gondolok.

üdv. Viktor