[Tajfutas] Normáltáv (Privát)

Horváth Sándor SHorvath at telenor.hu
2016. Okt. 7., P, 12:13:06 CEST

Sziasztok !

Megnézve az idei ONEB pályaadatait, ismét az az érzésem, hogy túl sok pont kerül ki a pályákra .
Ez nem egy új jelenség, és nem a Spari sajátossága, sőt lehet hogy az én hibám, de számomra a normáltáv nem egy tovább tartó középtávú verseny,
hanem az útvonalválasztásról szóló hosszú átmenetekkel tarkított forma.

példa:
2016 Cseh OB normáltáv :
H50A  8,6       215      11
2016 ONEB:

F50A

5,6

280

15

Ez nem a győztes időről szól, hanem, hogy így elsőre a pályák számomra középtáv jellegűek.
Mindezek ellenére biztos hogy jó OB lesz és már várom, de nekem nem ez a Normáltáv ….