[Tajfutas] velencei közbiztonság

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Okt. 5., Sze, 12:36:54 CEST

Kedves Péter,

nem tudom miért „ az első értelmes” válasz Neked egy két hónappal ezelőtti állapot, ahhoz képest,hogy én a legilletékesebbet, a nagykövetséget javasoltam, akik -  az augusztusival szemben -  az  aktuális  viszonyokról tudnak tájékoztatást adni, már csak azért is, mert többek közt ez a küldetésük.

Üdv,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593