[Tajfutas] velencei közbiztonság

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 10:14:29 CEST

*Zsolt Peics írta, <peics.zsolt at gmail.com <peics.zsolt at gmail.com>>:*

> *Kedves Tibor!*
>
> *Most augusztus végén voltam a fiammal 3 napot​...​*
>
> ​Nem vagyok érintett a kérdésben, de végre az első értelmes válasz ebben a
témában!

Tibor segítséget kért, kérdezett valamit, mert nem ismeri az ottani
állapotokat, és felelős vezetőként (edzőként) fontosnak tartotta
megkérdezni.
Talán abban bízott, hogy a tájfutók között van valakinek aktuális
tapasztalata, és segít neki.
Kilencedikre végre kapott egy komoly választ is.
Elég nehezen jutottunk el idáig...

Dénes medvéiről:
Igen igen!
A nemzetközi (és hazai) helyzet fokozódik!
Medveveszélyben élünk!
Szlovákiában, Szlovéniában, Erdélyben komplett egyesületeket tépnek szét a
medvék!

Ne feledjétek, az Aggteleki-karszton, a Bükkben (és ki tudja még hol) már
megtelepedtek a farkasok is, azok sem lesznek kíméletesebbek!
Jobb lesz visszahúzódnunk a városainkba, bár oda is bejárnak a vaddisznók
(és a mosómedvék), így maradt majd a teremtájfutás.
Végre egy kis nyugi lesz, jó levegő, szép zöld, sík futótalaj, nincs
bokatörés, csalán, szeder, kullancs, bárcsak már itt tartanánk!

kovacsp