[Tajfutas] OB 1970-99 eredmények

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2016. Nov. 18., P, 18:44:14 CET

Sziasztok!
'11-től rendezem az 1970 és 99 között lévő Országos Bajnokság eredményeit.
Befejeztem. Akinek bármilyen adatra van  szüksége az tőlem megkaphatja
(exel-be).
Azért van hiány, de ahhoz képest ahonnan indultam, ez elenyésző.
1972 CSB N-F17 eredménye
1971 OVB teljes eredménye (csak az első 6 van meg)
1995 OVB egyéni eredménye (nincs a Tájfutásban)
Készül egy keresőprogram, amivel az egyéni és akár szakosztályi
eredmények kigyűjtés leegyszerűsödik.
Köszönök minden segítséget, akitől kaptam. Számítok erre továbbra is,
hogy az elírásokat, hibákat ki lehessen majd javítani.

Sz. Péter
PVM