[Tajfutas] Nemcsak színtévesztőknek kihívás

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2016. Nov. 12., Szo, 10:10:39 CET

Sziasztok!

Valamiért megbújt ez a levél a 2000 olvasatlan levelem közt, véletlenül
bukkantam rá, azonban nem tudtam megállni, hogy megválaszolatlanul hagyjam,
hiszen érintettnek érzem benne magam :)

A szélnek eresztett kérdésekre a reakcióim:
1. A tiltott terület egy ápoltabbnak tűnt (elkerítetlen magánterület?) rész
volt, melyen nem szerettük volna, ha átrongyolnak a futóink. Ráadásként a
kérdésbe egy helytelen állítás lett beleszőve: a térképen ábrázoltnak
megfelelően a fent határozatlannak titulált jelleghatárt aznap reggel
kérésemnek megfelelően Goldmann Kata jelölte meg egyértelműen
kordonszalaggal, melyet a versenyt követően ugyanezen állapotából én
bontottam el.
2. Alapvetően egyik pont sem szorulna indoklásra, hiszen szvsz a verseny
rendezőjének joga van bármit lezáratni magyarázat nélkül - legyen szó akár
a pályák színvonalának emeléséről, akár személyi vagy vagyoni védelemről.
Jelen esetben az összes teljesült, hiszen ez a büfék tulajdonosának (is)
kérése volt: mivel a babakocsis-kisgyermekes vendégek számára a keleti
épületek közül a középső (utcafrontról tekintve) mögötti - olívával jelölt
- részen alakították ki a leülős részt, továbbá az északi átjárón áthaladva
a futók nagyobb eséllyel jutottak volna egy étkező vendégekkel teli részre,
így a kettőt egyszerre zártuk le a térképen ábrázolt kompromisszumos
állapottal (hangsúlyozom, a logikus futási irányból továbbra is
kordonszalaggal lezárva azt!).

Üdvözlettel,
Pintér Ábel