[Tajfutas] Még mindig Garmin FR230 téma

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Nov. 2., Sze, 15:48:08 CET

Sziasztok!

Garmin Connectben a mértékegységet mérföld helyett kilométerre állítottam
át hetekkel ezelőtt. Azóta minden belépéskor a Garmin Connect mindig
kilométert mutat. Elvégeztem, majd többször megismételtem a szikronizálást,
ennek lefutását a rendszer mindig visszaigazolta. Mégis azóta is minden
futásomat, a mai Gellért-hegyi sétámat is mérföld, láb mértékegységekben, a
hőmérsékletet Fahrenheit fokban mutatja. Nincs valakinek még ötlete, mit
tegyek, hogy ez megváltozzon?

Üdv:
Kéri Gerzson