[Tajfutas] WOD2016 - 6. helyezés

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Május. 31., K, 08:16:56 CEST

> ...végre újból az első hatban vagyunk… J
>
> Fifi
>

> ​Mondhatjuk, hogy abszolút hatodikok vagyunk, ​mert az össz indulók
számában is 6. lettünk.

​Szerény matektudásommal ​ezt az arányszámot nekem nehezebb befogadni,
mintha a lakosságszámot osztanánk el az indulók számával (Mo. esetén 881,
tehát minden 881. ember tájfutott aznap), de a sorrend vszleg ugyanez lenne.

Az valóban érdekes, hogy néhány klasszikus tájfutó nemzet szinte egyáltalán
nem foglalkozott az eseménnyel, de ha legközelebb ők is komolyabban
belevágnak, akkor még bőven lesz lehetőség újabb rekordokra, de hazai
szinten is maradtak kiaknázatlan lehetőségek.

Bár a 74 ország az valójában csak kb. 70, de azért így is szép szám.
Azt hiszem egy Kiribatira költöző tájfutó egész könnyen az élvonalba
tornászhatná az országát :-)

kovacsp