[Tajfutas] WOD2016 - 6. helyezés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Május. 30., H, 22:47:44 CEST

Szia Lacó,

Mi már öregek vagyunk hozzá. Mondhatnánk, de ez nem igaz. Fiatal és idős
is szívesen játszik végig egy Mátrix sorozatot.

Lehet az ellenőrző pont helyén szék, vödör vagy mini bója, egyre megy.
Lehet SI időmérés vagy önmegoldó összeadás vagy szimmetria pálya páros
indítással.

Nem én állítom, hanem pedagógusok (köztük gyógypedagógusok), hogy szemre
egyszerűsége mellett, nagyon sok képességet fejleszt és megoldásához
folyamatos koncentrálás, figyelem és összetett gondolkodás kell.

Az első tájékozódási gyakorlat lehet, amit érdemes erőltetni a NAT-ba
kerülésre.

A kártyáimat, bójákkal két hete a Szent István téren használták. Egy hét
múlva egy iskola viszi el. Az önmegoldó változathoz nincs szükség
tapasztalt tájékozódási futóra a lebonyolításhoz.

A mellékletben látható, hogy mi kell hozzá. Igazából egy kezedben elfér
az anyag. A többit a meghívó biztosítja: sörasztal, szék, és 18 db szék
vagy vödör, vagy útjelző kúp (minden iskolai szertár alapfelszereltsége.
+ néha még egy kis honoráriumot is kap érte az ember.

Üdv,

Janó (aki tervezi a lebonyolítási know-how átadását érdeklődők részére)