[Tajfutas] FW: kisebb diákolimpia

Cserteg I cserteg.istvan at chello.hu
2016. Május. 24., K, 22:10:06 CEST

Én már régen nem értem a hadakozást, hogy feltétlenül a sportág
hivatalos megnevezését használják a sajtóban. Aki csak egy kicsit is
ismeri a sportágat, annak egyértelmű a tájfutás szó. Aki meg nem, annak
a hivatalos megnevezést is el kell magyarázni. (Hogy egy manapság
preferált sportot hozzak fel példának: Arany János, aki a legtöbb magyar
szót használta, talán értené a "foci" szót?)
Másrészt ami a szövetség hivatalos elnevezését illeti, már régen
"Tájékozódási Sportok Szövetségének"  kellene nevezni. Az talán logikus,
hogy tájékozódási futó kerékpáros verseny?
CSI