[Tajfutas] Rouetagadget

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Május. 24., K, 10:08:44 CEST

Sziasztok

Az állandó javítgatások, frissítések, újítgatások nem mindig hozzák meg mindenki számára az MTFSZ honlap  jobb kezelhetőségét.

Én, pl. már feladtam, jelszó ide vagy oda az Entry egyesületi használatának a lehetőségét, és még nem nyerte el kegyeimet az új versenynaptár forma sem.

Korábban gond nélkül ment, de az újfent frissítést kapott  rouetgadget alkalmazásával is gondom akadt.

Látom, azért nem sokan veszik a fáradságot,(nem GPS óra) hogy berajzolják manuálisan az útvonalaikat, de az is lehet, ők is hasonló cipőben járnak mint én, nekik sem sikerül a új manővert megoldaniuk.

Nekem a berajzolás még csak-csak megy, viszont az útvonal elmentését a gépem már nem engedi.
Ha a levezénylés megoldásában tud vki a segítségemre lenni, légyszi magánban írja meg.

Köszi: Popey