[Tajfutas] saját pohár

László Pap paplaco56 at gmail.com
2016. Május. 21., Szo, 21:59:04 CEST

Kérdésem, hogy a fesztiválokon használt poharaknak mi az anyagi vonzata?
Ezt bérelni kell, vagy az egész rendszert, know-howt meg kell fizetni ?
Én már pár versenyre vittem ilyen poharat. A nevemet is ráírtam, és tudtam
belőle inni pár napig.
Aztán nyoma veszett. Egyébként a büfében elfogyasztott sörökhöz adott pohár
mennyisége többszöröse a hösipoharakénak. És ha a büfés nem ismerős, nagyon
bután néz, amikor az előző korsómba kérem a következőt.

Lacó