[Tajfutas] DOL Eger

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2016. Május. 18., Sze, 23:20:33 CEST

Kedves Marci!

Kissé tévesek az információid.
1990-ben nem még, hanem már nem volt "D" kategória.
Én 1983-ban még "D"-ben kezdtem.
Valószínűleg nem csak ezen múlott, de ha megnézed, akkor a miénk volt az
utolsó korosztály, amelyik még mindig 130 körüli aktív tájfutót tud
felmutatni.
Lehet, hogy az elmúlt évek sikertelensége után érdemes lenne mégiscsak
elgondolkodni, hogy a tömegbázist nem biztos, hogy csak elitista
elképzelésekkel lehet elérni és esetleg a lelkes amatőrökkel is érdemes
lenne végre foglalkozni?!

Üdv

Tóth Zsolt