[Tajfutas] DOL Eger

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2016. Május. 16., H, 22:36:52 CEST

Sziasztok!

És egy érdekesség (vagy inkább fura dolog?!):

Részlet a kiírásból:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/12713/tipus/render

8. pont: kategóriák:
“ II. Korcsoport: 2005-ben és később született tanulók (itt a pályák szalagozottak)”

Részlet az Értesítőből:
http://users.atw.hu/egrispartacus/versenyeink/versenyek_2016/DOL/Versenyertesito.pdf

11. oldal felső harmada:
“ A Rövidtávú versenyen az N és F II kategóriák nem szalagozottak”

Ha egy kicsi gyerek (aki lehet, hogy még csak I-es Kcs.-ú, csak feljutott a szalagos megyei Döntőről) annak tükrében nevezett, (illetve szülei pl. ennek a tudatában indítják el  és engedik el az ország másik felébe),  hogy szalagos pályán futhat,  aztán a verseny előtt 1 héttel (nevezés, szállásfoglalás, esetleg átutalás, stb. lebonyolítása után) kiderül, hogy mégsem, akkor az eljárás szerintem minimum inkorrekt.
Még akkor is, ha városi versenyről van szó.

Üdv, Pavlovics György ZST