[Tajfutas] 10mila

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Május. 11., Sze, 16:48:18 CEST

Szia Isti,

1983-ban egy vegyes váltóban indultam először 10MILA-n.

Első futóként 9 perc hátránnyal 149. helyen érkeztem be. A második futó
Dosek Toncsi, a harmadik pedig Csonti volt.

A 40. 10MILA-n (Dunker) 1985.05.04-05.-ben volt már teljes csapat.
Összeállítás és időeredményeket lásd. a mellékletben.

1987-ben is lehetett teljes csapat, viszont az összeállításra pontosan
már nem emlékszem, mert a verseny alatt egy fészerben feküdtem a
kificamodott bal vállam helyrerakását követően.

A női váltón Oláh Kati kezdett és a 11., míg a fiuknál Benedek Isti
kezdett és a 3. helyen hozta a váltót.

A verseny előtti Stockholm International versenyen futottak. Dosek Á.,
Iga I., Pápai J., Szieberth P., Széles G., Benedek I., Nagy R., Viniczai
F., Lantos Z. (bokaficam) Ők talán rendelkeznek adatokkal.