[Tajfutas] Honvéd Kupa eredmények

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Május. 9., H, 21:35:13 CEST

Valóban jó volt ! Ezen a versenyen tényleg olyan "Honvédos" pályák voltak, legalábbis az én kategóriámban (F60).
Suli ötös volt a kiszolgálás, értve ezt az egész lebonyolításra, dehogy miért húzták meg F 60-ban ilyen hosszúra és keményre a II. napi pályát azt már nem tudom.(Vagy csak én vagyok fizikailag ilyen gyengusz?!)
Ráadásul a jelzett 200 méter szintkülönség, úgy éreztem, nekem már a pálya elején elfogyott, pedig ezúttal próbaként, kizárólag minden ell. pontot szintvonalkövetés alapján kívántam fellelni.
Ez, többé -kevésbe sikerült , ennek ellenére kaptam öt percet az utakat is igénybevevő Melkes Tónitól.

A II. nap, akár direktben akár véletlenül, de többünket alaposan megtréfáltak, beetettek a rendezők , avagy inkább "beitattak" hisz az 57 kód jelű ellenőrző ponttól  (itt mellőztem el Csöngei Dezső barátomat) egyenes vonalban haladva örömmámorban véltem felfedezni a 9. ellenőrző pontomat (95 kód), ahol egy frissítő ital lehetőségének az elfogyasztása fogadott.
 Ez igen, jött az első gondolatom.., ránk szeniorokra is komolyan gondoltak a rendezők, hisz a versenypálya második harmadába betettek számunkra is egy frissítő pontot. Előbb ledugtam, majd gyorsan megkínáltam magam egy kevéske itallal és már mentem is volna tovább a 10-esre, amikor Dezső mögöttem megszólalt: Popey, te  jó pontot fogtál?... előtted is van egy bója! nem az a miénk?
Igaza, volt a frissitő egy semmiben lévő bója, nem tudom mi lehetett.., elvette az eszemet, vagy inkább az ital, a frissítés lehetősége zavart meg.
Tény: az ivós pont 55 kóddal rendelkezett, nekem meg az előtte azonos irányvonalban, alig 50 méterre lévő 95 -ös kód jelü pontot kellett fognom. Aztán azt  is ledugtam.
Egy Dezsőnek szóló maximális köszönöm után, már visszafogottan teljesítettem a pálya utolsó harmadát.

Tanulság, jó ha mindig ellenőrzöd a kódot, és jó ha az előirt sorrendben fogod az ellenőrző pontokat pl. 1-2-3-4 és nem 2-1-4-3 ! Nesze neked próba szintezés.

Tisztelt rendezők, köszönöm nektek, hogy részt vehettem az idei Honvéd kupán.

Ja.. és végezetül ezúttal is vendége kellett ,hogy legyek a doktornőnek. Neki is köszönöm a szakszerű ellátást.

További Szép Estét!   Popey