[Tajfutas] Heliktit kupa margójára

SzaSzaBe TájFutE tajfute at gmail.com
2016. Május. 9., H, 20:03:30 CEST

Kedves Lista!

Gratulálok a Denevéreknek a hétvégén országos vagy kiemelt rangsoroló
színvonalon megrendezett regionális rangsoroló kupához, így kell versenyt
rendezni. A terep alkalmas lenne komoly verseny megrendezésére is (nem kell
hegy itt is összeszedtem 386 m szintet), a térkép nyomtatása kíváló a rajza
szintén minőségi volt. A díjazás kényeztető, mint ahogy az egész verseny
alatt azt éreztem, hogy a kegyeimet keresik a rendezők! Nagy-nagy
GRATULÁCIÓ, csak így tiovább, remélem, hogy aki most nem volt, legközelebb
el fog jönni, mert megéri!

Üdv, RJ