[Tajfutas] HOB pályák, képek

JANKÓ, Tamás jankot at t-online.hu
2016. Már. 29., K, 21:31:02 CEST

Szia Janó!

Hogy februárban ki kit keresett meg, az talán nem releváns. Lényeg, hogy
egymásra találtak a felek. Csak emlékeztetőül az eredmény:

A 2008-ban a Demeter Dél-Mezőföld Természetbarát Egyesület (7030 Paks
Újtemplom u. 20.) megrendelésére tájékozódási futó szemlélettel javított és
ISOM normák szerint megrajzolt, Bátaapáti szomszédságában helyszínelt
térképrészletem felhasználáshoz, átalakításához, más értéknövelt,
átalakított térképmű alapjaként történő felhasználásához nem járulok hozzá.

MTBO szemléletű kijavítására számtalan problémám miatt nem tudok ajánlatot
adni.

Üdvözlettel,

Kelemen Janó

Tehát, nem járultál hozzá az általad készített térkép felhasználáshoz, és
nem is vállaltad el a felkérést, hogy akkor csináljad Te a tájbringásítását.
Ezért az alaptérképből készült az általad javított rész. Csak zárójelben
jegyzem meg, hogy a többi helyesbítő minden további nélkül hozzárult, hogy
az ő javításukből készüljön a tájbringás változat. Ezúton is köszönet nekik.
Úgyhogy javaslom, mindenki vonja le az esetből a maga részére a
tanulságokat.

Tamás