[Tajfutas] Tavaszi Spari eredmények

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2016. Már. 21., H, 11:53:53 CET

Kedves Rendezők!

Nem tervezitek az első napi eredményeket is közelíteni a valósághoz? (=
átszámolni)
Magam az első pontra világcsúcs-gyanús (de mindenképpen egyéni csúcsot
és futóképességet meghaladó) részidőt futottam - azzal együtt is, hogy a
rajtból (látszólag az utolsó kordonból)  úgy lökött ki a személyzet,
hogy "na, menjetek már!"
Saját - de a rajtbeli anomália miatt nem másodpercre pontos (valamivel
később indított) - mérés szerint az 1 perccel korábbi rajthoz képest is
további 20-30mp-cel (lehet, hogy ez a plusz érték azonos a 2.
napival...?) - összességében közel másfél perccel - rövidebb időket
mértetek a valóságnál.
Középtávú verseny esetén nem sok ez egy kicsit?

üdv  D