[Tajfutas] NEA pályázatok

Zalaegerszegi Tájfutó Club zala.ztc at zalaszam.hu
2016. Már. 17., Cs, 13:28:39 CET

Sziasztok!
(a levelet többeknek küldtem, ezért a többes szám)

Sokak kérdésére:
NEA 2016
Utána jártam az év elején benyújtott NEA pályázatok hogy is állnak.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy minden pályázat bírálata megtörtént, ezt még a korábbi kollégium tagjai végezték.
Eredményt még nem tesznek közzé, a kifizetés ütemezése szerint talán májusban lesz belőle pénz is a nyerteseknek.
Reméljük azért az eredményeket hamarosan megtudjuk.

NEA 2015
Azok akik tavaly nyertek a NEA pályázatain, figyeljenek oda a pénz elköltésére, mert a pályázati időszak a napokban lejár! Aztán 30 nap marad az elszámolásra.

üdv
Fehér Ferenc
ZTC