[Tajfutas] "Sajt"hiba

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2016. Már. 11., P, 16:19:17 CET

Sziasztok!

Mivel Janó itt tette szóvá, ezért én is itt válaszolok:
A sportkult.net-en való megjelenésünk egy remélhetőleg hosszútávú
együttműködés első megnyilvánulása. Azonnal szóvátettem a hibát a
szerkesztőnek, akkor technikai okokra hivatkozva először nem javította.
Most, Janó levele után és a listánk nagylétszámú olvasótáborával a hátam
mögött, újólagos kérésemre mégis megtette. (Igaz, csak teremtájfutás lett a
teremfutásból,  mondván az értesítőben is így szerepelt.)

Üdvözlettel:
Kutnyánszky Ernő
ZsT