[Tajfutas] 24 és 12 órás váltóverseny és egyéni verseny, Kab-hegy, 2016 július 2-3.

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2016. Már. 10., Cs, 17:12:12 CET

Sziasztok,
Zoli esemény kommunikációját javaslom elhelyezni az MTFSZ (egyelőre nem létező) TUDÁSBÁZIS-ába etalonként, hogy így néz ki egy cseppet sem agresszíven invitáló ajánlat, mely alaposan informatív ahhoz, hogy kedvet ébresszen a potenciális résztvevőkben.
A levlista pont jó hely arra, hogy egy száraz kiírást, ilyen vizuálisan is megtámogatott módon promotáljunk.
Érdemes követni...

Üdv,

Fifi

Az iPhone-omról küldve