[Tajfutas] Királyrét

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2016. Már. 9., Sze, 22:22:00 CET

en ugy hallottam, kb 15 eve egy versenyrendezo jol osszeveszett ott a
foerdesszel, aki megfogada, hogy amig o ott, addig marpedig tajfuto
verseny sem lesz ott. ugy latszik tartja magat ehhez.

de lehet, hogy ez is csak egy varosi legenda.

persze ha lenne annyi ver a pucankban, mint a svajciaknak, akkor
csinalhatnank ott egy nemhivatalos tajfutoversenyt, ponterintes bemondasra.
persze akkor nyilvan nem parkolhatnank az erdeszeti ut szelen, ugyhogy
eleve elvetelt az otlet.

gyula