[Tajfutas] Szabadidősport+tájfutás

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2016. Már. 9., Sze, 10:03:01 CET

Sziasztok!

Még a közgyűlést megelőző napokban a Magyar Szabadidősport Szövetség konferenciáján vettem részt.
A konferenciával kapcsolatos hírek:
Sajnos az idei évben sem várható, hogy szabadidős rendezvényekre pályázatot írjanak ki a Magyar Szabadidősport Szövetségben.
Ami új hír lehet, hogy a sportállamtitkárság az olimpia után komoly átalakításokat szeretne a magyar sport területén. Reméljük, hogy ez majd a tájfutás sportágat is pozitívan érinti.
Ami biztos viszont, hogy a megyei szabadidősport szövetségek munkáját és rendezvényeit tudja támogatni az országos szövetség, ami abból a szempontból lehet jó, hogy bemutatókkal, népszerűsítő, szabadidős programokkal tudunk kapcsolódni a helyi programokhoz, ami akár egy kis pénzt is hozhat a helyi szervezésért a közreműködő egyesületeknek. Keressétek bátran a megyei szabadidősport szövetségeket és ajánljátok a programjaitokat.

Természetesen mint mindenhol ilyen helyen is kell népszerűsíteni a sportágunkat. Én ezt megtettem.
Egy, a Szent Orbán Wellness hotel környékéről készült térképpel (a helyszínen készült) és kitűzött pályával, SI-s időméréssel sok szabadidős szervező érdeklődését sikerült felkelteni.
Beszámoló a konferenciáról:
http://www.masport.hu/aktualitasok+1/
A konferencia egyik reggelén volt időm edzeni is a fantasztikusan szép környéken. A futás közben készült képek az érdeklődőknek:
http://www.masport.hu/?mod=gallery&cla=gallery&fun=masportGallery&year=2016&dir=1&mid=33

üdv
Fehér Ferenc