[Tajfutas] Bozóttervező Verseny

Kovács Gábor borea at is.hu
2016. Már. 8., K, 14:45:11 CET

Mesterségesen kialakított “bozótban” Amerikában még kukoricalabirintus-tájékozódási bajnokságot is rendeztek ;- ) klasszikus, sprint, éjszakai és Trail-O versenyszámokkal.
https://sites.google.com/site/cornmazeo/

Egy másik térkép:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/905261_536841399723352_206656304_o.png

KG