[Tajfutas] Tájfutó Maraton és prológ utónevezés mától már csak e-mailben lehetséges!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Már. 4., P, 22:10:53 CET

Sziasztok!

Köszönjük, hogy ilyen sokan beneveztetek a tegnapi előnevezési határidőig az idei Tájfutó Maratonra és prológjára!
Nagy örömünkre nem lehetetlen, hogy ez lesz az eddigi legnépesebb Tájfutó Maraton, eddig 234 nevezés érkezett be.

A mai naptól már csak e-mailben tudtok nevezni a tajfutas at outlook.hu címen.

Holnap jelentetjük meg az értesítőt és utána már csak azokba a kategóriákba fogadunk be nevezést, amelyek megrendezésre kerülnek.
A rajtlistákat jövő hét szerdán készítjük. Aki későn ébredt, kérjük mielőbb küldje el még a nevezését,
ezzel is segítve a rajtlista készítést.

Bízom benne nem tér vissza most már a tél, és kellemes időben, jó pályákon versenyezhettek majd a jövő hétvégén.
Tegnap csináltam magamnak egy bő három órás “Tájfutó Maratont” nagyrészt futva a terepen, 22 pontot megfogva,
meg egy kis végső térképigazítást végezve. Bár nem vagyok túl edzett, de még így is nagyon élveztem a mozgást.
Így tavasszal még elég jól futható ez a Balaton-felvidéki terep, de azért néhol akadt kicsit fogósabb, karcolosabb rész
de azért itt nem az akác a jellemző fafaj, inkább a sóska borbolya az, ami karcol helyenként.
Másik meglepetés az volt, hogy az Öskühöz közeli lapályon megteltek vízzel az amúgy száraz gödrök, és sok helyen lettek vizenyős részek,
ezeket igyekszünk még aktualizálni a nyomtatás előtt, mert nem valószínű, hogy egy hét alatt kiszáradnak.

Úgy döntöttünk, hogy a prológon szeretnénk az utánpótlásnak egy kis extra motivációval szolgálni,
így az utánpótlás kategóriákban a prológon is osztunk érmeket!

Várunk Benneteket szeretettel március 12-13-án Fűzfőgyártelepre és Vilonyára, még most sem késő,
hogy Ti is ott legyetek az év egyetlen hosszútávú kategóriákkal is rendelkező országos rangsoroló versenyén!

üdv. Viktor