[Tajfutas] 3Sz/3 Margitsziget - eredmények

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Már. 2., Sze, 22:04:58 CET

Sziasztok,
Egy 3Sz versenyen ilyen kiszolgálást? Ez igen!
Nekem, akinek "cellux" ragasztó tartja össze az anno 5000,- forintért
vásárolt Nokia telefonom kijelzőjét, fantasztikus látni, hogy okos
telefonokra letölthető appokkal mi mindent el lehet érni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=se.joja.sidroid.event.full
Szívesen megtekintenék ebben a tárgyban egy videó előadást.
(mellékletben az említett telefonom)