[Tajfutas] Dugóka bérlés

MTFSZ iroda iroda at mtfsz.hu
2016. Már. 2., Sze, 07:58:51 CET

 Sziasztok!
 Jelenleg 1827 versenyengedély van kiváltva, de még több klub nem
kért engedélyt, valamint év közben is több mint 400 kérelem volt
tavaly. Többek között a VBT-nek sincs versenyzője.
 ÜdvCsonti

 On Tue 01/03/16 21:17 , "Hites Viktor" tajfutas at outlook.hu sent:
     Sziasztok!    Janó! Azt még ki tudod hozni, hogy a 1827
rajtengedélyes és dugókával nem rendelkező közül mennyi 14 éven
aluli? Jól értem, hogy idén ezek szerint már csak 1827 rajtengedély
került kiváltásra? Az elég komoly visszaesés lenne.   Zsolt! Nálunk
a következő a helyzet: Nem tudom az 5 az szép szám-e, de ha jól
emlékszem hozzánk ennyi ilyen féláras gyors dugóka került 4-5 éve.
Ezekből jelenleg két db gyors dugóka maradt az egyébként 17 db-os
egyesületi készletünkben, mert a többit vagy eleve sajátként vették
az akkor nálunk sportoló fiatalok kedvezményesen, vagy vitték magukkal
sajátként azok a fiatalok, akik más egyesületben folytatták a
tájfutást. Sajnos egyelőre a két dugókának nem sikerült új gazdát
találnunk házon belül, de még lehet, hogy összejön a közeljövőben
ez is, ki tudja.    Ahogy írtam korábban is, ha a rendezőnek fontos az
utánpótlás, akkor biztosítja a 14 év alattiaknak az ingyenes
bérlést, ha nem fontos annyira, akkor nem. Ha valaki ennyi saját
dugókával rendelkezik, annak nem hiszem, hogy ez érdemi plusz
költséget jelentene ez egyszerűen egy gesztus. Dugókacsere, otthon
hagyás pedig mindig lesz ebben a korosztályban, de persze feljebb is, a
múltkor pl. a Pannonra a 17 egyesületi dugókánkból (a sajátomat már
sikeresen elvesztettem valahol) egyet sem sikerült magammal vinnem, így
kénytelen voltam bérelni egyet a helyszínen...   üdv. Viktor
         From: miklos mets  Sent: Tuesday, March 01, 2016 7:22 PM To:
Verebélyi Zsolt  Cc: tajfutas at lazarus.elte.hu  Subject: Re: [Tajfutas]
Dugóka bérlés   Igazad van, összefoglalva: annak aki szemfüles, ugyis
van, vagy szerez, a becsületes meg fizessen!:-) MM