[Tajfutas] Dugóka bérlés

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Már. 1., K, 21:17:25 CET

Sziasztok!

Janó! Azt még ki tudod hozni, hogy a 1827 rajtengedélyes és dugókával nem rendelkező közül mennyi 14 éven aluli?
Jól értem, hogy idén ezek szerint már csak 1827 rajtengedély került kiváltásra? Az elég komoly visszaesés lenne.

Zsolt! Nálunk a következő a helyzet: Nem tudom az 5 az szép szám-e, de ha jól emlékszem hozzánk ennyi ilyen féláras gyors dugóka került 4-5 éve. Ezekből jelenleg két db gyors dugóka maradt az egyébként 17 db-os egyesületi készletünkben, mert a többit vagy eleve sajátként vették az akkor nálunk sportoló fiatalok kedvezményesen, vagy vitték magukkal sajátként azok a fiatalok, akik más egyesületben folytatták a tájfutást. Sajnos egyelőre a két dugókának nem sikerült új gazdát találnunk házon belül, de még lehet, hogy összejön a közeljövőben ez is, ki tudja.

Ahogy írtam korábban is, ha a rendezőnek fontos az utánpótlás, akkor biztosítja a 14 év alattiaknak az ingyenes bérlést, ha nem fontos annyira, akkor nem. Ha valaki ennyi saját dugókával rendelkezik, annak nem hiszem, hogy ez érdemi plusz költséget jelentene ez egyszerűen egy gesztus. Dugókacsere, otthon hagyás pedig mindig lesz ebben a korosztályban, de persze feljebb is, a múltkor pl. a Pannonra a 17 egyesületi dugókánkból (a sajátomat már sikeresen elvesztettem valahol) egyet sem sikerült magammal vinnem, így kénytelen voltam bérelni egyet a helyszínen...

üdv. Viktor