[Tajfutas] Dugóka bérlés

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2016. Már. 1., K, 14:32:02 CET

1. Reméljük a külföldi tájfutóversenyen megjelenő kereskedők nem olvassák
az eszmefuttatásodat, mert eddig mindegyik árult dugókát is, most csak a
legközelebbit linkelem be: OLShop, Bécs:
http://ol-shop.at/timekeeping/sportident-cards
2. nem mondhatnám, hogy higiénikus a bérelt dugóka használata, szagold meg
egyszer akár a saját dugókád ujjadon lévő pántját, ami bőven kap az
izzadtságból. Kíváncsi lennék, az MTFSz kb 10 éves dugóka állományának
pántjai voltak-e valaha kimosva.

2016. március 1. 14:00 Guttmann Zoltán - multiNavigátor írta, <