[Tajfutas] Még mindig szállás!

Balázs Nagy nbal5406 at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 16:33:54 CEST

Még egy gondolat a Szlovákiai szállásról. Azért írtam így elkésve mert a
verseny után egy páran elmentünk a Magastátrába. Hozzáteszem rögtön, hogy
Szlovákiában lényegesen olcsóbb a szállás mint kis hazánkban.
A Tátrába 10 euróért olyan szálláson voltunk amit meg lehet magázni ! A
kollégiumról annyit, hogy ilyen lepusztult ( az ágynemű kivételével) ilyen
koszos kollégiumot rég láttam (főleg ennyiért!) Hogy egy egyetemi?
kollégiumban még internet sincs?? Az ingyenes zeneszolgáltatásról már
írtatok.

Balázs(POE)