[Tajfutas] KOB-VOB

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2016. Jún. 28., K, 11:57:21 CEST

Sziasztok!

Még egy problémára szeretném felhívni a versenyzők és rendezők figyelmét!

Bár én a szerencsések közé tartoztam, ami a vacsora összetételét illeti, de
legalább húsz embernek nem jutott hús a vacsorához. Ahhoz amit előre
megrendelt és kifizetett.
Csak káposztával és knédlivel jóllakni, hát nem is tudom, az "elégedetlen
lettem volna" kifejezés túl finomkodónak tűnik.
A konyhás nénik nem vették el a jegyeket, csak osztották a kaját.
Becsületkasszaként kellett bedobni a jegyeket egy tálba. Nem gondolom hogy
a rendeltnél kevesebb adagot készítettek el. Két eset lehetséges:
1. a rendezők több jegyet adtak el, mint amennyi adagot megrendeltek a
konyhától.
2. olyan versenyzők is ettek, akiknek nem is volt jegyük.

Azt hiszem a második a valószínűbb eset. Ez elég etikátlan mind a versenyző
társakkal, mind a rendezőkkel szemben. Mivel az ilyen ember nem szégyelli
el magát és legközelebb is pofátlan lesz, érdemes a mindenkori rendezőknek
erre is megoldást keresni. Például csak azt engedni be az ebédlőbe akinek
van jegye.

Persze ha tévedek és mindenki becsületes volt és volt jegye, akkor bocsánat
a gyanúsítgatásért és tépjük ki a konyhás nénik haját.
Üdv:
Kati