[Tajfutas] KOB-VOB

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2016. Jún. 27., H, 16:09:59 CEST

Hát azért ez a két verseny az eddigieknél egy kicsit többet érdemelne.
Szerintem nagyon jó döntés volt erre a kiváló terepre vinni ezeket a
versenyeket. Abban a körben, amit én láttam a pályák igen jók voltak, a
magasabb győztesidők középtávú és váltóversenyek esetében nem hiszem, hogy
komolyabb gondot okoznak (valójában én azt sajnáltam, hogy nem a normáltáv
jött ide).
Nem állítom, hogy a verseny hibátlan volt (éppen a mi váltónkat hozta
hátrányos helyzetbe a kiskör első - erősen kifogásolható - pontja), ennek
ellenére nekem nagyon tetszett és ha a továbbiakban minden OB-n ennyi
pozitívum mellett csak ennyi gond lesz, akkor a haza fényre derül.
Üdv
Iván

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com