[Tajfutas] GPS tracker

Attila bigmafa at gmail.com
2016. Jún. 23., Cs, 10:53:58 CEST

Sziasztok,

Tanácsot kérnék - az elmúlt néhány edzőversenyen elkezdtem használni a
telefonomat GPS trackerként (Mytrack alkalmazással), és utána az eredményt
térképet beszkennelve Quick-route-ban kielemezni.

Kicsit le vagyok kókadva, mert nem igazán ezt vártam. A saját
teljesítményemmel persze tisztában vagyok, itt inkább a technikára gondolok.

1. Úton oda-visszafutásnál a telefon simán hoz akár 4-8m tévedést is a két
vonal ennyivel simán eltérhet egymástól - általában 2-3m mindig van
2. Nem tudom a térképek mennyire pontosak (gondolom térképe is válogatja),
de az bőven nem elég a pontos út eléréséhez hogy 2-3 ponton igazítom a
nyomvonalat a térképhez (úgynevezett "biztos pontok"-nál) - hanem egy
úgy-ahogy eredményhez (értsd - 4-5m pontosság) is legalább 7-8 helyen kell
korrigálnom az útvonalat, kölönben simán lenne benne 20-30m tévedés is akár.

Ez a telefon hibája, az alkalmazásé - netán a térképeké? A céleszköz (óra)
mennyivel pontosabb - ha pontosabb egyáltalán?

Köszönöm,

Attila