[Tajfutas] Találós kérdés

Imola Barat baratimola at gmail.com
2016. Jún. 22., Sze, 23:53:50 CEST

Kedves Janó!

Meglehetősen sok időt fordítasz cinikus hangvételű leveleid megírására,
amelyet jóindulatú emberek félreértenek, és nem várt eredmények születnek.
Most például korántsem a feltett kérdésre vártad a választ, de így történik
meg az, amit én például nem szeretném, ha velem történne meg, hogy az egész
levlista itt olvasgatja a bemutatásomat, élettörténetemet. Bár a válaszolót
a jó szándék vezette, nem értette a valódi üzenetet, ami arra vonatkozik,
hogy a tudósításból kimaradt, hogy TÁJÉKOZÓDÁSI FUTÓ versenyről van szó.
Szeretném mondani, hogy mi somogyiak örülünk, ha akadnak olyan médiák, ha
nem tökéletesen is, de adnak lehetőséget megjelenésre, sőt köszönjük
befektetett energiájukat, a fotóikat, amit készítettek. Nem fogjuk nevelni
és letolni őket, nincs is beleszólásunk. Sőt, kiírás nélkül is kitaláljuk,
hogy tájékozódási futó versenyen voltunk, tehát aki a képeket megnézi, az a
levlista olvasók közül, téged kivéve mind kitalálja, hogy milyen sportágról
van itt szó.

Ha lehet, hagyj ki minket ezekből a körökből.

Köszönöm:
Barát Imola, szintén a képen