[Tajfutas] Találós kérdés

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Jún. 22., Sze, 13:39:50 CEST

Szia Janó!

Jobb oldalt aki guggol hölgy Friedrich Ágnes. Terepfutó versenyeken indult
nálunk is többször, és részt vett az idei Mecsek Kupa második napján is.
Szóval időnként tájfutó versenyeken is megfordul. Gyűrűfűn lakott tavalyig,
most pedig az Almamelléki erdei iskolában oktató.
Nagyon kedves ő és a fia Soma is jó fej, aki szintén rendszeresen indul
terepfutó versenyeken, mi nagyon szeretünk velük találkozni, beszélgetni.

üdv. Viktor