[Tajfutas] A türelem rózsát terem

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2016. Jún. 9., Cs, 17:06:03 CEST

Például, ha az ember számítógép kedvelő támogatóknál házal, olyan
szöveggel, hogy 2015-ben egyesületünk futója vezette az ifi ranglistát, a
többi gyerek is ott nyüzsög a mezőnyben, válogatott kerettag, stb. S jön a
kérdés : "És idén?" akkor ne nézzünk rá hülyén, ráadásul ha kíváncsiságból
ránéz a MTFSZ honlapra ne a nagy semmit lássa, majd "ez egy komolytalan
társaság" szöveggel hív vissza... Na ilyenkor jól jön egy aktuális
ranglista, nem is beszélve a többi 2016-os - mi tudunk róla-, de  nem
látható információról.
Üdv:
Andor