[Tajfutas] Éjszakai OB felkészülés - fejlámpa segítség

Guttmann Zoltán - multiNavigátor c-sport at medex.hu
2016. Jún. 8., Sze, 14:50:57 CEST

Sziasztok,

most nem írok külön tanácsokat arról, hogyan érdemes a fejlámpákat és
akkumulátorokat felkészíteni az éjszakai versenyre, mert ilyet már korábban
sokszor írtam és a fény és akku technológiákban lényegi változás nem
történt, talán csak annyi, hogy már a NiMh  akkumulátorok amik a Silva
fejlámpákhoz korábban szolgáltatták az áramot, már nem pótolhatók mert már
nem gyártja azokat senki.

Főleg emiatt, meg mert igény jelentkezett rá,  az idei OB-ra lehetőséget
adok nagyteljesítményű minőségi Silva fejlámpa megvásárlás nélküli
használatára.

Lent leszünk a szokásos sátrunkkal az ÉOB-n, és még a világosban már korán
ott leszünk. Készülök megfelelő számú fejlámpával töltött akkuval, hogy aki
szeretne izmos lámpával futni és nem akar technikai hátrányban maradni a
többiekkel szemben annak legyen lehetősége vásárlás nélkül is erre. Plusz
nem kell a verseny előtt elvinni tőlünk a boltból, majd a versenyt követően
visszahozni - ezzel megspóroltok két utat is.

Szóval aki időben jelez nekem, hogy igénybe venné a minőségi Silva lámpával
futást az ÉOB-n jelezzen a linken
<http://multinavigator.hu/termek.php?id=6964> . Azt nem garantáljuk, hogy
nyerni is fogsz de látni biztosan.

Ha nem jeleztek előre nem biztos, hogy marad még lámpa a lámpák száma
korlátos.

Üdv Guttmann Zoli

multiNavigátor.hu <http://www.multinavigator.hu/>