[Tajfutas] NEVEZÉS MEGHOSSZABBÍTVA JÚLIUS 4-IG!

Mónika Szokol szokol.mon at gmail.com
2016. Jún. 7., K, 21:47:00 CEST

Kedves Sporttársak!

A főszervezők egyikeként szeretném eloszlatni a bizonytalanságokat! A
Hungária Kupa nem a VB kísérőversenye, ezt mindig így hangsúlyoztuk. Nem
véletlenül!
A VB "csak" annyiban lesz jelen a Hungária Kupa életében, hogy aki kíváncsi
rá, az kényelmesen végig tudja nézni a versenyszámokat, mivel időben
összeegyeztetve zajlanak a két verseny futamai. Ezzel együtt mégis *az
5-ből 2-szer délelőtt lesz Hungária futam*.
Azt pedig garantálni tudjuk, hogy a délutániakon is elrajtoljon mindenki 90
percen belül.

A miskolci Versenyközpontban folyamatos élet zajlik majd, hiszen büfé,
óvoda, programok és esti eredményhirdetések lesznek itt megtartva. Ez a
központ teljes mértékben a tájfutók számára áll majd rendelkezésre.
Mondhatni egy tájfutó falut telepítünk a helyszínre az eddigi - 1994-es,
2002-es és 2008-as SZVSE rendezésű - Hungária Kupáink mintájára.

A rendező stáb már nagyon készül és a legapróbb részletekig ki van dolgozva
a verseny menetrendje egészen a jelentkeztetéstől az utolsó méterekig!

Szép estét Mindenkinek!
Szokol Móni