[Tajfutas] MA ESTIG VÁRJUK NEVEZÉSEITEKET A Z ÉOB KÍSÉRŐ ÉS PAPP JÁNOS EMLÉKVERSENYRE!

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2016. Jún. 6., H, 07:00:05 CEST

Kedves Sporttársak!

Köszönjük azoknak akik beneveztek az ÉJSZAKIA OB-ra és a Papp János Emlékversenyre!
A versenyértesítőt és rajtlistákat megtaláljátok az MTFSZ honlapon és a verseny honlapján is.
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/5872
http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/ejszakai-orszagos-bajnoksag

További nevezéseket már csak a kísérő kategóriákba (N21BR, F21BR, Nyílt Kezdő és Nyílt Technikás) tudunk elfogadni e-mailban a nevezes at maccabi.hu címen.

Érdemes lesz maradni, mert az ÉOB után vasárnap 2016. június 12-én kerül megrendezésre a II. Papp János Emlékverseny ugyan azzal a helyszínnel.

Kérjük aki szeretne indulni az június 6-án hétfő  ma estig nevezzen az entryben!

MINDEN INDULÓ AZ ÉJSZAKAI OB-N „TÁJFUTÓ VAGYOK” FELÍRATÚ LÁTHATÓSÁGI MELLÉNYT KAP AJÁNDÉKBA!

A verseny rendezősége sok szeretettel vár benneteket!

Facebookon is csatlakozz hozzánk és népszerűsítsd rendezvényünket!

https://www.facebook.com/events/1587639851561953/?active_tab=posts

Paskuj Mátyás
a szervezőbizottság elnöke
http://tajfutas.maccabi.hu