[Tajfutas] Fwd: [MTBO] CSTSZ IX Péterhalom

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Jún. 2., Cs, 09:48:59 CEST

cstsz Péterhalom ma.

---------- Továbbított üzenet ----------
Feladó: *miklos mets* <miklos.mets at gmail.com>
Dátum: 2016. június 2., csütörtök
Tárgy: [MTBO] CSTSZ IX Péterhalom
Címzett: Peter Vajda <vadusz262 at freemail.hu>
Másolatot kap: "mtbohun at googlegroups.com" <mtbohun at googlegroups.com>

Mint ígértem, a mély homokos utak portalanítása megkezdődőtt, így még
jobban lehet majd haladni, és tán a kóbor gyalogosok száma is gyérül-nem
általunk:-)- fedett átöltözési lehetőség a célnan!
Meg néhány plusz bringa,

Peter Vajda <vadusz262 at freemail.hu
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','vadusz262 at freemail.hu');>> ezt írta (2016.
május 31., kedd):