[Tajfutas] lista/honlap kérdés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Júl. 26., K, 09:14:21 CEST

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, másoknak is olyan furcsán működött-e a levelező
lista az elmúlt napokban, mint nekem. Most vettem észre az
archívumban tárolt leveleket nézve, hogy a listaleveleknek csak
felét-harmadát kapom meg a saját címemre. Bugár József "válasz Kéri
Gerzsonnak" tárgyú levelét is csak az archívumban találtam meg.

Más: Ugyanitt, az archívumban, az említett levélben az Elnök e-mail címe is
megtalálható. Az MTFSZ honlapon nem, legalább is én nem találtam. (Ezért az
Iroda címén addresszáltam számára a levelemet, pár nappal ezelőtt - ezek
szerint sikeresen.) A honlapon a Szövetség - Elnökség - Bugár József
útvonalon csak a szokásos, minden normál versenyzőről is megtudható
alapadatokat látom. Ha viszont az Elnökség menü pontból az Elérhetőségre
megyek, ott az olvasható, hogy "Nincs elérhető adat".

A jelenlegit megelőző korábbi honlapon emlékezetem szerint az Elnökség
valamennyi tagjának és a Bizottságok vezetőinek az e-mailje is megtalálható
volt.

Üdv:
Kéri Gerzson