[Tajfutas] válasz Kéri Gerzsonnak

Jozsef Bugar jozsefbugar at yahoo.co.uk
2016. Júl. 25., H, 15:17:14 CEST

Szevasz!
A hétvégén a 3 napos Limanova Kupán voltunk, ezért csak most tudok válaszolni.
Először is örülök, hogy ilyen alaposan átgondoltad a kérdést és rögtön javaslatokkal is előálltál. (követendő hozzáállás)
Nem ígérhetem, hogy rögtön mindet alkalmazzuk is, mert most ott tartunk, hogy Ádám kifejlesztett egy ígéretes rangsorpont számító programot, ami minden ellenkező híresztelés ellenére, teszt fázisban van.
A programban az a legjobb, hogy a rendező maga közvetlenül tudja számítania rangsorpontokat és erre reális esélyt látunk.
Ahogy már korábban is írtam, levettünk néhány feladatot Ádám válláról, ezért úgy látom, hogy augusztus végére önjáróvá válik a program.

Ha szeptember közepén semlátjuk az alagút végén a fényt, az MTFSz elnöksége (szept.19.)megvitatja, hogy hogyantovább, számításba véve a Te javaslataidat is.

Bugár József