[Tajfutas] Főiskolás VB és ennek kibővítése a felnőtt vb-re

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Júl. 25., H, 09:43:32 CEST

És ha már itt tartunk, a sprint számmal ma rajtol a Tájbringa VB
Portugáliában.

A magyar csapat könnyen felsorolható, mert nincs, viszont a VB logóját
az én 2012-es tervemről lopták, szóval, valahol lélekben mégiscsak ott
vagyunk.

Fanatikusoknak minden info itt: http://mtbo16.fpo.pt/mtbo/index.php

D.