[Tajfutas] Barátság Kupa utánpótlás kategóriákban kedvezményes nevezési díj július 25-ig!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Júl. 23., Szo, 07:11:38 CEST

Kedves Sporttársak!

A jelenlegi előnevezések szerint a Barátság Kupával is egyelőre inkább az idősebb korosztályt sikerült megszólítanunk, ott egyre több kategória kerülhet külön megrendezésre.
Sajnos az utánpótlás neveléssel foglalkozó kluboktól egyelőre nem érkezett túl sok nevezés.

Korábbi edzői tevékenységemből tudom, hogy nem egyszerű összeszedni a gyerkőcöket amúgy sem, most meg még nyár is van, amikor sokan éppen a családdal nyaralnak, mégis arra bíztatlak Benneteket gyertek el hozzánk azokkal a gyerkőceitekkel, akik ráérnek, és szívesen sátraznak is akár, és van elszántságuk, hogy technikás pályákon fejlesszék magukat az őszi OB-kra.

Annak érdekében, hogy az utánpótlás kategóriák is feltöltődjenek 18-as korosztályig kedvezményes áron befogadjuk július 25-ig a nevezéseiteket az idei Barátság Kupára!

Fehér Feri már többször ajánlotta itt a listán, hogy az edzőket kellene meggyőznöm ahhoz, hogy eljöjjetek a versenyünkre, és hogy jobb lenne szerinte, ha pénteki futam helyett szombaton lenne kettő. Bevallom nem szeretnék nekiállni egyesével győzködni az edzőket, hogy miért érdemes eljönnötök a csapattal egy ilyen három napos nyári versenyre, ahol így nem csak futásra, hanem egy kis lazításra vagy éppen pályaelemzésre is van idő szombat délután. Bíztam benne, hogy vonzó lesz fiatalokkal foglalkozók számára is egy verseny az Őrségben, a Hársas-tó partján, jó tereppel, a szokásos technikás pályáinkkal, odafigyelve külön a legkisebbek pályáira, hogy ők is sikerélménnyel térhessenek haza. Megtámogatva a dolog egy olcsó kempinggel, anélkül is, hogy közvetlen személyes kampányt folytatnék a soraitokban.

Én jelenleg ennyit tudok tenni kisgyerek mellett Lókútról a magyar utánpótlás nevelés érdekében, azon felül, hogy a versenyrendezői munkánk eredményeként befolyó összeg egy részét befizetjük az MTFSZ részére.

Várunk Benneteket jó hangulattal, és barátsággal az idei versenyre!

üdv. Viktor