[Tajfutas] ROB-ORVB szállások és módosulások

Tájfutó Klub Gyöngyösi gyongyositajfutoklub at gmail.com
2016. Júl. 22., P, 12:58:11 CEST

Kedves Tájfutó Barátaink!

Egy jóakarónk javaslatára módosítottuk a korábban az adatbankba feltöltött
kiírásokban is a selejtező nullidő-változtatásának tényét, így változtak a
linkek is a fájlok eléréséhez:
Magyar nyelvű versenykiírás
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/13580/tipus/render>
Szállások magyar nyelven
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/13581/tipus/render>
Kis türelmet kérünk, a honlapunkon is módosul hamarosan az adat, illetve
egyre több információ is elérhető lesz ott hamarosan!

Köszönettel a megértésetekért,
Rendezőség

--
Gyöngyösi Tájfutó Klub
www.gytk.hu

Közelgő eseményeink:
ROB, ORVB:
  - Nevezés                    ROB
<http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5876>, ORVB
<http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5877>, Nyílt egyéni mindkét
napon <http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6308>
  - Adatbank                  ROB
<http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/5876>, ORVB
<http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/5877>, ORVB nyílt egyéni
<http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6337>
  - Versenyhonlap          rob2016.gytk.hu
  - Facebook                 Rövidtávú Országos Egyéni Bajnokság és
Országos Rövidtávú Váltóbajnokság 2016
<https://www.facebook.com/events/1717230708558576/>

H-N-JNSZ megyék normáltávú bajnoksága

2016. július 22. 9:43 Tájfutó Klub Gyöngyösi írta, <