[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2016. Júl. 21., Cs, 15:22:34 CEST

Sziasztok!

Véletlenül ránéztem a listára (pont Dani levelénél...) és egy gondolat
kikívánkozik belőlem.

Teljesen egyetértek Danival! a társadalmi munkák ideje már régóta lejárt.
Manapság minden üzleti alapon működik és ezt úgy látom sokan nem akarják
tudomásul venni.
Az elmúlt két évben kicsit elfordultam a tájfutástól, és kipróbáltam más
sportágakat és elég nagy a kontraszt a színvonalat tekintve.
Nem akarok példákat hozni, de itthon 1-2 éve meghonosodott sportágak 5-10
ezres tömeget tudnak elcsábítani a tájfutásban "használatos" nevezési díj
többszöröséért.
Persze szolgáltatnak is érte...
Lehet szegény Ádámot szidni (bár nem kellene...!!!!) de szerintem nem az az
ember a hibás, aki önszántából megpróbál tenni valamit az ügyben.
És igen...ha nincs apparátus , lehetőség, forrás stb. egy rendszer
üzemeltetéséhez, akkor nincs más, el kell törölni.

Minden olyan ranglista, ami nem 100%-ban aktuális, az fals eredményeket
tükröz ...tehát felesleges.
Itt lehet még azon is vitatkozni, hogy kell-e ennyi rangsoroló verseny, mert
ha csak 10 lenne, akkor egyszerűbb lenne a helyzet.
Kell-e szenior ranglista vagy a minősítési rendszer jó így...de ez már egy
másik történet.

Üdv,

Pap Attila