[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 10:21:54 CEST

Kedves Ádám és Lista!

Tudom, hogy nagyon sokat dolgozol a tájfutás érdekében, nem ellened szólt a
hozzászólásom, aminek a kedvéért hosszú szünet után ismét regisztráltam és
hallattam a hangomat a listán. A válaszoddal azonban nem értek egyet.
Nyilvánvalónak tartom, hogy ilyenkor már a legmagasabb szinten, az Elnöknél
kell keresni a megoldást, hogy ő intézkedjen. Akárcsak egy
fokkal alacsonyabb szintnek nincs értelme.

Hadd mondjak el egy történetet más területről. Egyszer egy külföldi szakmai
folyóiratnak publikálásra elküldött cikkem lektorálásával több évig nem
történt semmi. Én nagyon türelmes ember voltam, nem sürgettem, csak
panaszkodtam. Lovász Laci jelenlegi MTA elnöknek - akkor még nem ő volt -
 is említettem, s kérdeztem, mi erről a véleménye. Csóválta a fejét és azt
mondta, hogy ez már szerinte is túl hosszú idő a cikk elküldése óta. Én
csak vártam tovább türelmesen.

Szerzőtársamnak, Östergardnak hamarabb elfogyott a türelme, és javasolta,
hogy sürgessem meg. Én voltam a "corresponding author" a cikk két szerzője
közül, ezért nekem kellett megtennem. Visszaírtam Östergardnak, kérdeztem,
szerinte kinek írjam a sürgető levelet. A szerzőtárs dörzsöltebb volt
nálam, és azt válaszolta, hogy Peter Hammernek. (Így hívták azt a világhírű
magyar származású professzort, aki akkor a lap főszerkesztője volt.
Időközben már meghalt.) Így történt. Hammer személyesen válaszolt egy
udvarias levélben és intézkedett is. Ezután a folyamat felgyorsult és
egy-két hónapon belül megjelent a cikk.

Üdv:
Kéri Gerzson